با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

 صد و چهل و هشتمین روز تحصن خانواده های اشرفیان،  هواداران مجاهدین٬ و هموطنان آزاده و شریف در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو 
میدان ملتهای شهر بین المللی ژنو همچنان شاهد راهپیمایی و تظاهرات و اعتراض باشکوه و خستگی ناپذیر ایرانیان آزاده و حامیان شهر شرف اشرف بود. براستی متحصنین ثابت کردند که از اشرفیها نشان دارند و هرگز از خواسته های خود دست نمیکشند, همانطور که ۳۰ سال است کل مقاومت از شعار سرنگونی تمامیت حاکمیت آخوندی دست برنداشته است.

امروز شنبه ۱۷ سپتامبر صد و چهل هشتمین روز تحصن  در یک روز بارانی و تقریباً سرد  هواداران مقاومت و هموطنان شریف و آزاده در حمایت از حقوق اشرفیان مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو  تحصن خود را ادامه دادند .
محل تحصن ژنو امروز شاهد انفجار شورو شادی متحصنین بود,  هنگامی که خبر بیانیه سازمان ملل در مورد برسمیت شناختن حق پناهندگی اشرفیان از سیمای آزای پخش شد. هموطنان با پخش شیرینی و ترانه های شاد این پیروزی بزرگ که خود سهم مهمی در ایفای آن داشتند, جشن گرفتند.

متحصنین با اجرای آکسیون و راهپیمایی در حمایت از حقوق اشرفیان با سردادن شعار از مسئولان و مقامات ارگانهای مختلف سازمان ملل مانند کمیساریای حقوق بشرو کمیسیاریای حقوق بشرخواستند تا به حقوق اشرفیان رسیدگی کنند .
امروز همچنین آقای محمدرضا روحانی مسؤل کمیسیون ملیتها  درجمع متحصنین با ایراد سخنان کوتاهی گفتند:
به نام آزادی
به نام ملت ایران
یاران مقاومت هفته گذشته سایت همبستگی ۳ سند از مکاتبات مربوط به کارمندان اتحادیه اروپا را چاپ کرد . این اسناد همکاری آنها را با رژیم ایران که رکورددار اعدام در جهان است را نشان میدهد . تلاشهای آنها برای پرونده سازی علیه مقاومت . این نامه ها نشان دهنده اهمیت تلاش آنهاست . کنسول میلر از محبوبیت اعجابآور مقاومت در مجلس عوام انگلیس مینویسد . نگران است که چگونه ضربه ناشی از حکم دادگاه بر لغو بر چسب تروریستی را تعدیل کند و اینکه به مجلس اعیان متوسل خواهند شد تا فرجام خواهی کنند . رابرت کوپر مدیر کل دبیر خانه اتحادیه می خواهد که آمریکاییها دخالت کنند تا اذهان از توجه به دخالت دولت آخوندها منحرف شود . فلیکس پاگانو مدیر کل وزارت خارجه فرانسه ابقای لیست تروریستی را مهم می داند .
بالاخره دادگاه زیر بار دامن این توطئه ها نمیرود و مقاومت ایران پیروز میشود و می بینیم که آنها اعلام میکنند که تا به امروز اروپا شکست خورده است .
واقعیت این است که حکم دادگاه اروپا نه تنها پیروزی مردم ایران و مقاومت ایران بود و هست بلکه پیروزی همه ملل متمدن است . بشریت مرهون پایداری شماست و من به آقای مسعود رجوی مسؤل شورای ملی مقاومت و خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده شورا برای دوره انتقال تبریک می گویم . البته اروپا  شکست نخورد. سیاست مماشات به همت شما و درایت و مقاومت رهبران شما شکست خورد و این پیروزی عدالت است بر ظلم و شکست تکنوکراتهای زد و بند چی .
دوستان مطﺋمن باشید که میوه تلاشهای شما پیروزی است . منتظر خبرهای خوب باشید .
پیروز باشید .
همچنان درکنار تحصن نمایشگاهی از عکسهای شهدای ۱۹ فروردین فروغ اشرف بود.  دراین نمایشگاه  جنایتهای نوری المالکی و خامنه ای به نمایش گذاشته شده بود. تعداد زیادی از مردم محل از این نمایشگاه دیدن کردند . و با امضای خود  این جنایت را محکوم کردند.

About Me