با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها


 
۱۸ سپتامبر با وجود هوای سرد و بارانی متحصنین با درس گرفتن از اشرفیان در پایداری و استقامت با برگزاری آکسیون و راهپیمایی صدای مظلومیت اشرفیان و مردم ایران را به گوش مسؤلین سازمان ملل رساندند.
 همچنین امروز به مناسبت اعلام خبر به رسمیت شناختن استاتوی  پناهندگی اشرفیان از سوی کمیساری عالی پناهندگان آقای خزایی نماینده شورای ملی مقاومت در کشورهای نوردیک طی سخنان کوتاهی گفتند :
با درود به شما عزیزانی که با تحصن خود دیروز شاهد یک پیروزی بزرگ در این کارزار بزرگ شدید . یکبار دیگر نتیجه تلاش و پایداری که بر اساس آن ۵ فرمان پیروزی ملت ها در راه آزادی و رهایی به ثمر رسید یعنی آرمان درست ٬ سازماندهی ٬ گرای درست ٬ پرداخت بهای حداکثر و رهبری درست و کارساز .

سرانجام پس از پیروزی که سه سال پیش مبنی بر برقراری ناظر سازمان ملل شاهد آن بودیم ٬ سازمان ملل یک اعلامیه قاطع صادر کرد و اشرفیان عزیز را تحت پوشش سیستم پناهندگی قرار داد .
این مهم حاصل نمی شد مگر اول در اثر پایداری و استقامت اشرفیان یعنی فرزندان امیر خیز ٬ جنگل ٬ بهارستان ٬ سی تیر ٬ انقلاب بهمن و سی خرداد .
آنان با نثار خون پاک خود در طول آن دو قتل عام ددمنشانه در اشرف بنای این پیروزی بزرگ را ریختند و با مجاهدت خود این کارزار را در این مرحله به ثمر رساندند .

من در اینجا به یاد آخرین صحبتهای قهرمان بزرگ  که از شهدای بزرگ تاریخ ایران زمین دکتر حسین فاطمی افتادم که در سن ۳۷ سالگی قبل از اینکه او را در مقابل جوخه اعدام قرار بدهند با آن حالت زار و با آن زخمهایی که از تیغ و دشنه شعبان بی مخ  و سایر دست آندرکاران و سایر مزدوران آن زمان خورده بود بسیار حرف زیبایی زد که من را به یاد شهدای اخیر این دو قتل عام این دور اشرف انداخت که آنها با نثار خون خود با آخرین بهایی که پرداخت کردند در این دو کارزار دو سال پیش و امسال سنگ بنایی این پیروزی را آنها گذاشتند چرا که درسخترین شرایط حاضر به پرداخت بها شدند و این خون به بار نشست و این پیروزی ادامه همان خونهاست که از امیرخیز تا به امروزدر جنگلها , در بهارستان درسی تیردر انقلاب بهمن در سی خرداد در فروغ جاویدان و تا به امروز در این دو قتل عام اشرف  نثارآزادی و رهایی مردم ایران شده و صحبتهایم را با این بیان بسیارزیبا و تاریخی و گیرای دکتر حسین فاطمی خاتمه میدهم او گفت     : ( مرگ بر ۲ قسم است مرگ در رختخواب و مرگ در راه شرف و افتخار و من خدای را شکر می کنم که در راه مبارزه با فساد  شهید شدم . من با شهادتم در این راه دین خود را به ملت ستمدیده و استعمار زده ایران ادا کردم ومن امیدوارم که سربازان مجاهد نهضت همچنان مبارزه را ادامه دهند و این آخرین حرف آن شهید بزرگ تاریخ بود که شما ادامه اش و مجاهدینش را در اشرف بزرگ و قهرمان می بینید و ثمره این مجاهدتها و بخشی از آن را ما شاهد بودیم.

About Me