با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ ایرانیان آزاده و مقاوم وخانواده های اشرفیان قهرمان ۱۴۵ روز تحصن خودشان را برای حفاظت و حق پناهندگی اشرف با سرود ای ایران شروع کردند.
 در این روز قبل از برگزاری آکسیون شهردار شهر مرین که محل استقرار شبانه متحصنین است , طی دیداری از متحصنین حمایت خود را از تحصن این جمع مقاوم برای احقاق حقوق اشرفیان اعلام کرد و ضمن سخنانی در مورد سابقه شهر مرین و دادن کتاب تاریخچه شهر به عنوان هدیه به متحصنین همبستگی و همدردی خود و شورای شهر را از خواسته های اشرفیان اعلام کرد .


تعدادی از متحصنین طی سخنانی از تجربه شخصی خویش از جنایات رژیم حاکم بر ایران, هیأت شهرداری را با اوضاع سیاسی و نقض حقوق بشر در ایران و جنایات دولت عراق در مورد اشرف آشنا کردند .

همچنین امروز صبح از ساعت ۱۱ تا ۱۲.۱۵ متحصنین در مقابل مقر کمیساریای عالی پناهندگان دست به تجمع زدند و خواستار رسیدگی به حقوق اشرفیان از سوی کمیسر عالی پناهندگان شدند .


صدوچهل و پنجمین روز تحصن حامیان اشرف بعد از اجرای دسته جمعی سرود قسم با اجرای راهپیمایی و آکسیون در میدان معروف ملتهای ژنو , زیر گرما و آفتاب داغ ژنو ادامه یافت و با شعارهای کوبنده و پرصلابت خود همگان را به همیاری و حمایت از اشرفیان قهرمان فراخواندند.

همزمان در کنار تحصن میز کتاب و نمایشگاه عکس گذاشته شد وجوانان به امضاگیری جهت حمایت از اشرفیان فعال بودند.

About Me