با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها



در صد وهشتاد و هفتمین روز تحصن ۲۶اکتبر۲۰۱۱ ,ایرانیان آزاده وحامیان شریف مقاومت که از کشورهای مختلف خود را به  ژنو رسانده اند از صبح  زود در میدان ناسیون گرد هم جمع شدند.



 آنها در این نقطه که مرکز حقوق بشر است جمع شده اند تا بتوانند صدای مقاومتشان را به گوش وجدانهای بیدار برسانند و ازآنها بخواهند که برای این امر مهم که همانا حق قانونی اشرفیان است بپاخیزند , و تا دیر نشده از جنایت دیگری توسط  مالکی مزدور آخوند جنایتکار خامنه ای ممانعت بعمل بیاورند.
متحصنین در طی روز در ساعتهای مختلف با برگزاری راه پیمایی و سردادن شعار در میدان ناسیون مقابل مقر اروپایی سازمان ملل و همچنین مقابل مقر کمیساریای عالی حقوق بشر در پاله  دو ویلسون خواهان اجرای اجرای خواستهای خود شدند.

در این روز در ساعت ۱۶۳۰ تعدادی از دانشجویان و اساتید آنها به محل تحصن مراجعه کردند . آنها در رابطه با خواستهای متحصنین با آنان گفتگو و سوال و جواب کردند . خانواده ها و حامیان به آنها گفتند که ۱۸۷ روز این که در این جا جمع شده اند ولی بدلیل مماشات و نبودن واکنشهای کافی , هنوز جواب قاطعی که به وضعیت اشرف رسیدگی شود دریافت نکرده اند . این دانشجویان که در رابطه با حقوق بشر و دموکراسی گزارش تهیه میکردند ابراز تاسف کردند و گفتند عکسها خود گویای جنایت وحشتناکی است که در حق اشرفیان شده است و اینکه چرا تاکنون اقدامی نشده خود جای سوال است.

متحصنین نیز از هرکدام در رابطه با این سوال پاسخهای داده اند و خواسته هایشان را بیان کردند که تاکنون این ارگانها هیچ قدم جدی برای اشرف بر نداشته اند و همه سکوت کرده اند و ضرب الاجل مالکی یک زنگ خطر جدی برای جوامع حقوق بشری است و اگر جنایت دیگری صورت بگیرد اینها چه جواب خواهند داد چرا که هر روز ما به قسمت خانم پیلای مراجعه کرده ایم و هر روز در اینجا خواستهایمان را مکررا اعلام و به همه گفته ایم . و این جنایت علیه بشریت است و آمریکا که به این نفرات قول داده الان به تعهد مکتوبی که به ساکنان اشرف داده است عمل نکرده و ما خواهان این هستیم که هر چه سریعتر به وضعیت اشرف رسیدگی شود و یک نیروی حفاظت از طرف سازمان ملل در اشرف مستقر شود.

در این رابطه دانشجویان متعهد شدند که این پیام را به سایر دانشگاهها و ارگانهای حقوق بشری در کشور انگلیس برسانند و هر کمکی که بتوانند در این رابطه انجام بدهند.
در انتهای این روز متحصنین با اجرای سرود قسم مجددا متعهد شدند که تا احقاق حقوق قانونی اشان دست از این مقاومت و ایستادگی نخواهند کشید.