با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

 متحصنین ژنو در صد و هشتاد و هشتمین روز تحصن با صدای رسا فریاد میزنند,سازمان ملل با تیم مانیتورینگ در اشرف از خونریزی جلوگیری کنید
 

 متحصنین ژنو در صد و هشتاد و هشتمین  روز تحصن با صدای رسا فریاد میزنند,سازمان ملل تیم مانیتورینگ دائم در اشرف مستقر کنید و از خونریزی جلوگیری کنید


 ایرانیان معترض روز پنجشنبه ۲۷ اکتبر با خشم و و اراده ای پولادین تر از روزهای قبل در مقابل سازمان ملل و کمیساریای عالی حقوق بشر فریاد میزنند که سکوت را بشکنید و جواب ما را بدهید.

متحصنین با اشاره دست به مقر کمیساریای عالی حقوق بشر میخروشیدند:
خانم پیلای حفاظت حفاظت برای اشرف
خانم پیلای تضمین برای اشرف
خانم پیلای دست از سکوت بردار و به ما جواب بده
سازمان ملل، اشرف را حفاظت کن
سازمان ملل، رژیم آخوندی را بایکوت کن


در ادامه تحصن آقای محمد رضا روحانی مسئول کمسیون امور ملیتها در شورای ملی مقاومت  طی سخنانی  گفت

 به نام ملت ایران
به شما متحصنین  و به اشرفیان قهرمان درود می فرستم که همچنان پایدار مانده اید .
آقای روحانی همچنین در قسمتی از سخنرانی خود خطاب به مقامات گفت ,  میگویم که ما اکنون در مقابل کاخ ویلسون ایستاده ایم قبل از ملل متحد جامعه ملل بود که یکی از بزرگترین پایه گذاران آن ویلسون رییس جمهور آمریکا بود . آنهایی که میخواهند با آخوندها بسازند از خاطره این مردان بزرگ شرم کنند . آنهایی که می خواهند با آخوندها بسازند باید به یادشان باشد که رئیس کمیته ای که اعلامیه جهانی حقوق بشر را نوشت خانم رزولت بود .


سخنران دیگر آقای ژان پیر لابارا از حامیان قدیمی مقاومت بود اوطی سخنانی گفت :
من شما را از سال ۲۰۰۳ شناختم , من وقتی با شما  آشنا شدم فهمیدم شما ایرانیهای خوب و وطن پرستی هستید .کشور شما خیلی درد کشیده است  خدا با شما و مقاومتتان هست برای اینکه شما با این همه زجری که کشیده اید مقاوم هستید .

در کنارتحصن، میز کتاب قرار داشت که مردم پس از دیدن عکسهای شهیدان و عکسهای حمله ضدبشری مالکی به اشرفیان به میزکتاب مراجعه میکردند و در آنجا در حمایت و همبستگی با اشرفیان بیانیه حمایت را امضاء میکردند.