با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها


در صد ویکمین روز تحصن حامیان اشرف برای ایفا و تضمین حقوق آنان، حامیان شریف ومقاوم آنان همچنان پرشور و پرنشاط به میدان شتافتند. برنامه امروز با راهپیمایی در میدان ناسیون در مقابل مقر اروپایی آغاز شد و شرکت کنندگان با شعارهای کوبنده خود بر عزم خود برای رسیدن به خواسته های تحصن در رابطه با حقوق فرزندان قهرمان ایران زمین پای فشردند.
پس از راهپیمایی شرکت کنندگان در محل دائمی برنامه مستقر شده تا به سخنان سخنرانان گوش فرا دهند.
اولین سخنران آقای دکتر فخیمی کارشناس ارشد ژئوفیزیک در بیانات خود با تشکر از جوانان، مادران و دوستان مقاومت ایران برای حضورشان در این مراسم گفت:

مقاومت ما بر چهار شعار پایه ای استوار بوده است:
پایه اول: کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من
پایه دوم: میتوان و باید تا حد توان به جلو برویم
پایه سوم: ما زن و مرد جنگیم
پایه چهارم : ما همه با هم هستیم
ما برحق هستیم و حق را باید گرفت و این به آسانی به دست نمی آید. ما بالاخره به نتیجه خواهیم رسید و اینها شرمنده و خجالت زده خواهند شد.
سخنران دوم این برنامه خانم خبرنگار اسپانیایی مقیم جزایر قناری بود. وی در سخنان خود بر همبستگی خود با اشرفیان و مردم ایران برای رسیدن به آزادی و دمکراسی تاکید نموده و از سازمان ملل و ارگان های حقوق بشری آن خواست که حفاظت اشرفیان را بر عهده گیرند.
برپایی نمایشگاه عکس از جنایات مالکی در حمله وحشیانه نوزدهم فروردین به اشرف و همچنین میز انتشارات مقاومت و جمع آوری امضا برای طومار حمایت از اشرف نیز از جمله فعالیت های حامیان مقاومت در برنامه امروز تحصن ژنو بود.
برای دیدن عکسها اینجا را کلیک کنید

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me