با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها



تحصن ایرانیان آزاده و مقاوم،  خانواده های اشرفیان قهرمان در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو چهار ماه تمام را پشت سرگذاشت و ۱۲۰ روز تمام را برای حفاظت و حق پناهندگی  اشرف با ایستادگی پشت سرگذاشتند و از خواسته های خودشان کوتاه نیامدند و ثابت کردند که اشرف نشانان نیز همچون قهرمانان شهر صلابت و شرف درس پایداری را خوب آموخته اند.
صدوبیستمین روز تحصن حامیان اشرف بعد از اجرای دسته جمعی سرود ای ایران  با اجرای راهپیمایی و آکسیون در میدان معروف ملتهای ژنو , زیر گرما و آفتاب  سوزان ژنو ادامه یافت و با شعارهای کوبنده و پرصلابت خود همگان را به همیاری و حمایت از اشرفیان قهرمان که از همه چیز خود برای آزادی مردم ایران گذشتهاند, فراخواندند.

همینطور در کنار محل آکسیون با گذاشتن نمایشگاه عکس و میزکتاب از انتشارات مقاومت به کار آگاهگرانه و افشاگرانه  برای  عابرین و مردم محل پرداختند و مردم با امضای بیانیه حمایت از اشرف ,همبستگی و همدردی خود را اعلام کردند و ایستادگی  اشرفیان و حامیان آنها را ستودند.
در این روز تعدادی هموطنان  که اخیرا از ایران آمده بودند,  به محل تحصن مراجعه کرده و حمایت خود را از متحصنین و سازمان مجاهدین در مبارزه برای سرنگونی رژیم آخوندی اعلام کردند.

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me