با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

صدوپنجمین روز تحصن ژنو با تظاهرات متحصنین در میدان ناسیون آغاز شد.  بعد از اعلام رسمی برنامه و خواندن سرود مرز پرگهر، آقای محمدرضا روحانی مسئول کمسیون امور ملیت ها در شورای ملی مقاومت ایران طی سخنانی در رابطه با پیشینه تاریخی مبارزات ملت ایران علیه استعمار و ارتجاع و دسیسه های داخلی و خارجی علیه مبارزین و مجاهدین از صدر مشروطه تا به امروز به تقارن صد و پنجمین روز تحصن حامیان اشرف  با صد و پنجمین سالگرد انقلاب مشروطیت ایران و فداکاری بزرگان تاریخ ایران از ستارخان تا مصدق و از مصدق تا حنیف نژاد و مقاومت تاریخی اشرفیان خلق ایران اشاره نمود. او بر این نکته تاکید نمود که مبارزات مردم ایران و از جمله پایداری حامیان اشرف در تحصن ژنو ثمرخواهد داد.


او گفت مقاومت ایران در آینده با جنایتکاران حاکم بر ایران با استانداردهای شناخته شده حقوقی برخورد خواهد کرد، حق داشتن وکیل برای آنها را برسمیت میشناسد و هیچگاه این جنایتکاران را همچون مبارک با قفس به دادگاه نخواهند آورد.
یک شهروند عراقی مقیم سوئد که در جمع هم میهنان و حامیان اشرف حاضر شده بود نیز در سخنان خود  خطاب به متحصنین گفت من هم مثل همه شما مخالف آخوندها و همه سیستم های سرکوبگر مذهبی هستم و معتقدم که همه ملت ها باید در آزادی و دمکراسی  زندگی کنند. من از مردم ایران بخصوص از مجاهدین خلق ایران پشتیبانی کرده و برایتان آرزوی موفقیت دارم.

در طی برگزاری تحصن حامیان شریف و آزاده اشرف به دفعات با شعارهای پرشور و قدرتمند خود خواستار تضمین حقوق، تاکید بر غیرقانونی بودن  هرگونه جابجایی اشرفیان و حمایت جهانی از فرزندان راستین ملت ایران در شهر اشرف شدند.
برای دیدن سایرعکسها اینجا را کلیک کنید

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me