با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

در صدوششمین روز تحصن حامیان پرشور اشرفیان در ژنو پس از اعلام رسمی برنامه و همخوانی سرود مرز پرگهر آقای پرویز خزایی نماینده شورای ملی مقاومت در کشورهای اسکاندیناوی در جمع متحصنین حاضر شده و برای حاضرین سخنانی ایراد نمود.
آقای خزایی ضمن برشمردن مثالهای تاریخی از تحولاتی که در کشورهای گوناگون از جمله اروپا و آمریکا برای رسیدن به آزادی روی داده و پرداخت های سنگینی که برای نیل بدین مقصود شده ولی به پیروزی نهایی نرسیده اند گفت:
داشتن آرمان یکی از مهمترین چیزهایی است که در مبارزه برای رسیدن به دمکراسی نقش بازی میکند. کسانی هستند که میخواهند که آرمانهای واقعی مردم را به انحراف بکشانند ولی این نیروی های انقلابی دارای آرمان درست و قاطع هستند که مانع انحراف میشوند.

او در ادامه سخنان خود ضمن برشمردن دارایی های جنبش مقاومت ایران در مقابله با استبداد مذهبی حاکم بر ایران به اصولی که مقاومت ایران برمبنای آن راه بازکرده و به پیش میرود گفت:
داشتن آرمان، تشکیلات، رهبری، پایداری و پرداخت و هدفگیری صحیح در مسیر مبارزه از پایه های اصلی هر مبارزه ای است. من به شما بشارت میدهم هر کدام از شما سفیر اشرفی ها هستید، پیروزی از آن شماست، کسانی که چون شما پایداری کردند پیروزی محتوم در انتظارشان است. این حکم تاریخ است. آزادی ایران یعنی آزادی کشورهای منطقه، راه حل مسئله همان راه حل سوم خانم مریم رجوی است.
در طی برگزاری تحصن حامیان شریف و آزاده اشرف در چندین نوبت با راهپیمایی در میدان ناسیون با شعارهای پرشور خود خواستار تضمین حقوق اشرفیان شده و با تاکید برغیرقانونی بودن هرگونه جابجایی اشرفیان و حمایت جهانی از فرزندان راستین ملت ایران در شهر اشرف از سازمان ملل خواستار ایفای مسئولیت خود در قبال اشرفیان شدند.
برای دیدن سایر عکسها اینجا را کلیک کنید

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me