با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

تحصن ایرانیان آزاده و حامیان اشرف وارد پنجمین ماه خود شد و هموطنان و حامیان مقاومت همچنان استوار و پایدار به تحصن خود ادامه دادند و در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل خواستار احقاق حقوق اشرفیان شدند.
صدوبیست و یکمین روز تحصن بعد از ۴ ماه مستمر تحصن واعتراض در ژنو و چهار ماه ایستادگی در شرایط گرما و سرما و باران و آفتاب سوزان در یک روز آفتابی و گرم آغاز شد و همیهنان  همچنان با  عزم جزم و اراده های قوی خواهان حفاظت از اشرف توسط سازمان ملل و خواستار برسمیت شناختن حق پناهندگی آنها توسط کمیسیاری عالی پناهندگان شدند.

تحصن با اجرای سرود آغاز شد و در طی تحصن با  اجرای راهپیمایی و اجرای آکسیون و شعارهای حمایت از اشرف خواسته های خود را به گوش مقامات رساندند.
 در کنار تحصن میز کتاب و نمایشگاه عکس برپا بود و بسیاری از رهگذران با مراجعه به محل آکسیون و امضای بیانیه محکومیت جنایت مالکی و خامنه ای حمایت خود را از اشرف و اشرفیان اعلام کردند .
جوانان حاضر در تحصن به صورت گسترده در میدان ناسیون به امضاگیری پرداخته وضمن توضیح بیانیه حمایت آنها را برای خواسته های متحصنین جلب کردند. طوری که به طورقطع و یقین میتوان گفت که اشرف یک مقوله جهانی شده و تمام دنیا اکنون به مقوله اشرف آگاه شده است. بخصوص بعد از سفر رئیس جمهور برگزیده مقاومت به ژنو وملاقاتها و کنفرانسهای ایشان , مردم ژنو و مردم کشور سوئیس تماما براین موضوع آگاه هستند.
برای دیدن سایر عکسها اینجارا کلیک کنید

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me