با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها


 روز چهارشنبه برابر با ۲۴ اوت تحصن ایرانیان آزاده و حامیان اشرف در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل وارد صدوبیست وچهارمین روز خود شد و صدای همبستگی با اشرف و اشرفیان همچنان در میدان ملتهای شهر ژنو طنین انداز بود.  همچنان استوار و خستگی ناپذیر بر خواسته های خود پای فشردند و از کانون پایداری وصلابت آزادی مردم ایران حمایت نمودند.
تحصن  با سرود قسم شروع شد . بعد از اجرای سرود تحصن کنندگان در هوای گرم و آفتابی  به راهپیمای پرداختند با شعارهای کوبنده و پرقدرت مانند شعارهای  اشرف سلامت میکنیم, جان را فدایت میکنیم . پیام به جان جانان ایستاده ایم تا پایان ... صدای حق طلبانه  خود را بگوش مقامات سازمان ملل و مردم محل رساندند.

در ساعات پایانی تحصن که باران شروع شد و اشرف نشانان خستگی ناپذیر به راهپیمایی  خود در میدان ناسیون ادامه دادند, توجه کارمندان و کارکنان سازمان ملل که مقر خود را ترک میکردند, به خود جلب کردند.
در این روز آقای روحانی طی سخنان کوتاهی با اشاره به پیام تبریک رهبر مقاومت به مناسبت پیروزی ارتش آزادیبخش لیبی یادآور شد که اتحاد ارتجاع در لیبی, سوریه , یمن, مصر و تونس و فلسطین اساس سیاست خارجی رژیم بوده است.آقای روحانی گفت ارتش آزادی بخش با ایثاری بی نظیر از حق مشروع خود برای دفاع  در عراق علیه آنهایی که بمباران کردند, خودداری کرد. واکنشی عمل نکرد و آنها برای جنگ علیه آمریکا در عراق مستقر نشده بودند. مقاومت ملی با همه نیروهای ترقیخواه و آزادیخواه جهان بویژه کشورهای مسلمان نشین علیه دشمن اصلی خود و بشریت یعنی رژیم ولایت مطلقه فقیه جبهه عمل متحد دارد.

 آقای روحانی درادامه صحبتهای خود گفت که  در سیاست ماهیت گرایی سمت و سو را تعیین نمیکند, ماهیت چرچیل استعمارگر و روزولت لیبرال و استالین «کمونیست» مانع از سیاست مشترک آنان در عمل پیرزمند علیه هیتلر درجنگ دوم جهانی نشد, نمونه ای است برای لزوم تلاش علیه دشمن مشترک
آقای روحانی در پایان سخنان خود خطاب به اوباما گفت: حال باز هم سخنان من با آقای اوباماست. کدام اصل حقوق ملی آمریکا از شرافت انسانی اجازه میدهد تکنوکراتهای فاسد برای بای دادن به آخوندهای جنایتکار مقاومت سازمانیافته یک ملت را با دستنبد و پایبند در لیست تروریستی به بند بکشند.
کدام مصلحت و حقیقت اجازه میدهد نوکران خامنه ای که نزد« باب نی» کارآموزی کرده اند, دفاع ننگین و خون آلود از رژیم  را به صورت سیاست خارجی آمریکا درآوردند.
کدام قانون دست اطلاعات رژیم را بازگذارده تا همه قوانین ملی و بین المللی آمریکا را به سخره بگیرد.
 آقای اوباما نگذارید لکه ننگ بر پیشانی آمریکا باقی بماند , نگذارید تجربه کودتا علیه مصدق را تکرار کنند,  اقای اوباما تسلیم گروگانگیرها نشوید.
همچنان درکنار تحصن نمایشگاه عکس از شهدای  قتل عام  ۶۷ و شهدای قیام مردم ایران و شهدای جنایات مالکی در ۶ و ۷ مرداد سال ۸۸ و شهدای اخیر اشرف  برپا بود . متحصنین به جمع آوری امضا و حمایت از مردم محل و رهگذران پرداختند و ضمن افشای جنایت مالکی و خامنه ای , آنها را نسبت به مقاومت ایران و سالها مبارزه این مقاومت برای آزادی و رهایی مردم ایران آشنا نمودند و حمایت آنها را کسب کردند.

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me