با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها


هفتاد و هشتمین روز تحصن اعتراضی خانواده های اشرفیان قهرمان در ژنو در دفاع از رزمنده شیران شهر شرف و در مقابل دفتر اروپایی سازمان ملل روز شنبه نهم ژوئیه با شرکت خانواده های اشرفیان قهرمان و جمع کثیری از هم میهنان شریف و آزاده ا مان و دوستان اروپایی حامی اشرفیان که از شهرهای مختلف اروپا گرد هم آمده بودند ادامه یافت.

 در هفتاد و هشتمین روز تحصن، متحصنین با غریو شعارهای کوبنده خود و با در دست داشتن پلاکاردهایی که در آن خواسته های تحصن کنندگان مبنی بر تامین حفاظت اشرف عنوان شده بود و نیز دهها تصویر شهیدان اخیر حمله  نیروهای عراقی در کنار آرم و پرچمهای ایران و اشرف قهرمان جلوه خاصی به برنامه باشکوه این آکسیون اعتراضی داده بود.  حمایت و همبستگی  شهروندان سوئدی و سایر ملل که از محل آکسیون دیدن میکردند چشمگیر بود. آنها با امضای طوماری حمایت خودشان را از رزمنده شیران کمپ اشرف ابراز کرده و از اینکه جامعه جهانی نسبت به سرنوشت این قهرمانان به وظیفه و مسئولیت خود بدرستی قیام نکرده ابراز تاسف میکردند. در بخش دیگری از برنامه آقای دکتر محمدرضا روحانی مسئول کمیسیون اقلیتهای شورای ملی مقاومت طی سخنرانی خود با تشریح شرایط موجود در ایران و وضعیت دردناک شهر اشرف جامعه بین المللی و آمریکا را به پایبندی به تعهدات خودشان در قبال اشرف فراخواند .


آقای محمدرضا روحانی در سخنرانی خود ابتدا با تشریح شرایط رژیم ایران در مقابله با خواست های مردم وتضاد های گوناگون آن اشاره کرد . که امروز سیاست مماشات ، میوه های شوم خود را در بازار معاملات آلوده به آخوندها عرضه می کند. در خدمت شما در هفته گذشته با اشاره به تعهدات صریح آقای باراک اوباما بویژه در سخنرانی ایراد شده در دانشگاه پدافند ملی دانشگاه واشنگتن ، از حضور اشخاصی که نمی خواهند نام خود را اعلام کنند ، پرسیده بودم چه کسی به نام آمریکا سخن می گوید.آیا این رئیس جمهور آمریکا است که سکان سیاست خارجی را در اختیار دارد یا تکنو کرات هایی که خود را پنهان می کنند. در همان لحظاتی که این سوال در نزد شما طرح شد در یک سایت خبری اظهارات سفیر آمریکا در عراق آمد که اعلام کرده که می خواهیم اشرف به محلی " کمی دور تر وکمی امن تر "منتقل شود و برای چنین طرح بدنامی یک همدست هم بنام ملل متحد را معر فی کرده کرده است.آدم با شنیدن این حرف های بی اساس یاد طرح هفته گذشته مصلحی  وزیر اطلاعات خامنه ای می افتد. که با طالبانی وصلیب سرخ در عالم خیال چنین کمیسیون سه جانبه ای مونتاژ کرده بودند.
اینکه من به طنز از این مانور یاد می کنم به هیچ عنوان از جدی بودن چنین نقشه های جنایتکارانه ای نمی کاهد. مگر داستان مشابه دریوگسلاوی سابق " سربیتسا " چگونه رخ داد. ما با تمام وجود جلوی چنین قانو شکنی هایی می ایستیم. تشابه این جنغولک بازی دیپلماتیک با سناریو ایران گیتی ها زیاد است. بخاطر داریم که در ژوئن ۱۹۸۵ سناتور کندی از تلا شهای مسئول شورای ملی مقاومت ، آقای مسعود رجوی پشتیبانی کرد. دو سه هفته بعد آقای ریچارد مورفی دستیاروزیر خارجه  بدون هیچ مقدمه ای در کمیسیون امور خارجه کنگره آمریکا حاضر شد و آنچه ناسزا در چنته داشت نثار مجاهدین کرد که بنا به عقیده ایشان ، تروریست و ضد آمریکایی بوده اند. سال بعد وقتی مهدی هاشمی قصه کیک وکلت وانجیل را به الشراع لبنان بیان کرد وسفر مک فارلن وتحویل اسلحه برای ادامه جنگ به خمینی و قصه کثیف ایران گیت از پرده برون افتاد ، معلوم شد که این فحاشی های ریچارد مورفی از کجا آب می خورد.قربانی فر به کمیسیون تاور ، مسئول رسیدگی به ایران گیت گفت: بنا به درخواست خمینی وبه عنوان پاداشی برای حل معاملات گروگانگیری در لبنان و آزادی یک امریکایی این اقدام از وزارت خارجه درخواست شده بود .که آنها نیز تن دادند.حال می پرسم چه کسی بنام آمریکا سخن می گوید.
هفته گذشته لوموند حمایت سپاه پاسداران از دستگاه سرکوبی قذافی را افشا کرد.
هفته گذشته آمریکایی ها مجددا" از دخالت رژیم ایران برای کمک به دستگاه سرکوبی بشار اسد سخن ها گفته اند.

هفته گذشته مقامات گوناگون از جمله رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از اسلحه های مرگبار وپیچیده سپاه پاسداران در عراق وافغانستان سخن گفتند.و دیروز جنتی در نماز جمعه دستور" فتح بحرین " توسط مانان را داد. در چنین شرایطی ، ریاست مماشات بوسیله نوچه های ریچارد مورفی برای باج دادن وتحمیل ایران گیت دیگری به تاریخ دیپلماسی آمریکا چه معنی دارد؟این" کمی امن تر وکمی دورتر"چه معنی دارد؟ سربنیتسای دیگری پیش روی ما قرار ندارد؟ آنچه روز گذشته در بریفینگ وزارت خارجه آمریکا شنیدیم با این قبیل طرح های خونین فاصله جدی دارد.ما  طرح کمی دورتر وکمی امن تر را مقدمه قتل عام دیگری می دانیم وآنرا بر سر طراحانش به هر قیمتی خراب خواهیم کرد.
پیروز باشید.

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me