با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها


روز دوشنبه ۴ ژوئیه صدها تن از هواداران مقاومت در هفتاد و سومین روز تحصن خود در مقابل مقر اروپایی ملل متحد از ساعت ۹ صبح با شعار های کوبنده و پرشور حمایت خود را از اشرفیان قهرمان اعلام کرده و از سازمان ملل متحد خواستار حفاظت اشرف شدند. حاضران شعا می دادند:
پیام به جان جانان ایستاده ایم تا پایان
مرگ بر خامنه ای و درود بررجوی
مجاهدین در اشرفند اشرف در قلب منه
نبرد صد برابر با عزم حد اکثر
با اشرف همسنگر هم پیمان در جنگ صد برابر
حاضران با شعارهایشان، حمایت قاطع خود را از اشرفیان قهرمان بار دیگر اعلام کردند.

ملت ایران در قبال کشتار اشرف سکوت نخواهد کرد
اولین سخنران برنامه هفتاد و دومین روز تحصن ژنو، آقای محمد سید المحدثین مسئول کمسیون خارجه شورای ملی مقاومت بود.
آقای محدثین در سخنان خود خطاب به حاضران گفت:
... اشرف همین جاست و امروز شما شعبه اشرف در ژنو هستید، ملت ایران در قبال کشتار اشرف سکوت نخواهد کرد.
آقای محدثین خطاب به جنایتکاران و کسانی که فکر نابودی اشرف را در سر دارند، گفت: شما برای دسترسی به اشرف، بایستی از روی اجساد ما عبورکنید.
برای دیدن سایر عکسها اینجا را کلیک کنید

آنگاه خطاب به سازمان ملل متحد و ارگانهای بین المللی و ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا هشدار داد:
شما وظیفه خطیری دارید اگر در کشتار ۶ و ۷ مرداد و در ۱۹ فروردین می گفتید که خبر نداشتیم و یا مطمئن نیستیم امروز این پرونده های کشتار و قتل عام در مقابل شما است و هر خونی که در اشرف ریخته شود ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا و سازمان ملل مسئولیت دارند ما فرزندان ایران زمین آماده ایم مانند صد و بیست هزار شهید جاودانه فروغها برای آزادی میهنمان جان فدا کنیم اما بدانید شما آمریکا. ایالت متحده و اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد در قبال این خونها مسئولیت دارید شما نمیتوانید با بهانه های حاکمیت عراق و ....  از زیربار مسئولیت تان شانه خالی کنید مگر ساکنان اشرف غیر نظامی نیستند پس چرا از انجام مسئولیت خودتان طفره میروید و یکی از تعهدهای شما حضور دایمی سازمان ملل در اشرف میباشد شما این مقاومت را آزموده اید و این مقاومت و هوادارانش در سی سال گذشته مسئولانه ترین برخوردها را کردند از پرداخت هیچ بهایی جهت حفاظت از اشرف ابا نداریم مستقل از مفاهیم ایدئولوژیک از زاویه مسایل انسانی مینیمم های مسایل انسانی و حق و حقوقشان از شهروندان اشرفی مضایقه شده است.

سکوت در مقابل جنایت، جنایت است
آقای محدثین خطاب به ارگانهای بین المللی گفت: سکوت در مقابل این جنایتها خود مشارکت در جنایات می باشد و بی طرفی در قبال قاتل و مقتول عین جنایت می باشد و منظور از تشکیل سازمان ملل جلو گیری از کشتار مردم بود و اما امروز سازمان ملل درمقابل جنایت روز مره که انجام می شود نبایستی سکوت پیشه کند و ما صدای صدها هزار زندانی و صد و بیست هزار شهید و همه خلقهای منطقه است که با خلق ایران هم صدا شدند. و اما شما هموطنان. شما برای رقم زدن سرنوشت یک خلق در زنجیر تلاش می کنید و البته خیلی زود ثمر نهایی خودش را خواهد داد و دموکراسی برای خلق در زنجیرمان به ارمغان خواهیم برد. شما و دیگر انسانهای شریف که از ملیتهای دیگری هستند و هیچ مرزی را برای دفاع از دموکراسی نمیشناسند.

حق حفاظت مقدم بر حق حاکمیت
ما از کسی نخواستیم که برای ما بجنگد و یا پول و سلاح بدهد چرا که از اولین روز تا الان این مردم ایران بودند و هستند همه چیز را جبران میکنند ما بیش از انجام مقرارات و قوانین خودتان چیزی از شما نمیخواهیم مگر شما تصویب نکرده اید که "حق حفاظت" مقدم بر "حق حاکمیت" است. ما هرکاری لازم باشد انجام خواهیم داد ولی هرگز از حقوق خودمان کوتاه نخواهیم آمد دشمن را خسته میکنیم ولی خودمان خسته نمیشویم اگر جنگ اراده ها است بجنگ تا بجنگیم. اما شما اشرف نشانها شما وظیفه سنگینی دارید شما باید دنیا را تکان بدهید. شما بایستی پیام اشرف را به تک تک نمایندگان کشورها برسانید. دشمن ما تروریست و جنگ و بدبختی صادر می کند و شما صلح و خوشبختی و همزیستی مسالمت آمیز. به کاری که می کنید کم بها ندهید شما از طریق کارهای روز مره تان در اینجا و سایر نقاط جهان چتر حفاظتی بزرگی برای اشرف ایجاد کرده اید...

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me