با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها


در هشتاد و پنجمین روز تحصن ژنو صدها تن از حامیان اشرف و ایرانیان آزاده با تجمع در میدان Jardin Anglais این روز را آغاز کرده و با راهپیمایی با شکوهی به سمت پاله ویلسون مقر کمیساریای حقوق بشر به حرکت درآمدند.

 آنان با در دست داشتن بنرها و پلاکاردهایی در حمایت از حقوق اشرفیان و همچنین عکس های شهیدان فروغ اشرف و محکومیت جنایات عوامل خامنه ای – مالکی با شعارهای کوبنده خود به زبان های فرانسوی، انگلیسی و آلمانی توجه افکار عمومی را به خود جلب نمودند. ستون تظاهرکنندگان پس از رسیدن به مقر پاله ویلسون در آن محل متوقف شده و با شعارهای ممتد خود خطاب به خانم ناوی پیلای مسئول کمیساریا وظایف حقوق بشری وی در رابطه با حقوق اشرفیان را به وی گوشزد کردند. سپس پس از طی دو ساعت راهپیمایی ستون پرشور تظاهرگنندگان به محل دائمی تحصن در میدان ناسیون در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل وارد شدند. همزمان گروهی از شهروندان سوریه که در این میدان بر علیه جنایات دیکتاتوری بشاراسد گردهم آمده بودند و دو تن از نمایندگان آنان به جمع متحصنین وارد شده و با سخنان خود بر همبستگی خود با مردم ایران و مخالفت خود با دو دیکتاتوری بشار و خامنه ای تاکید کردند.  و  آنها ضمن یادآوری آشنایی خود با مقاومت  ضمن ایران از سالهایی  قبل گفتند  که سرنوشت ملتهای منطقه ما در خاورمیانه  به هم گره  خورده است. و برای مقاومت آرزوی پیروزی کردند.

سپس برنامه تحصن با سخنرانی آقای یزدان حاج حمزه از اعضای شورای ملی مقاومت ادامه یافت. وی در سخنان مبسوط و مستدل خود به دستاوردهای حقوقی اخیرمقاومت  در صحنه بین المللی از جمله حکم دادستان دادگاه عدالت اروپا و دادگاه اسپانیا و حمایت مردم عراق از مجاهدین اشرفی اشاره نمود.
وی خطاب به حامیان مقاومت گفت صبر و ظفر دوستان قدیمی اند، چون صبر کنیم نوبت ظفر میرسد. مردم ایران صدها سال است که مبارزه را شروع کرده اند و از مشروطیت پیشتاز بوده اند.

در ادامه برنامه آقای عبدالعلی معصومی یکی دیگر از اعضای شورای ملی مقاومت ایران پشت تریبون قرار گرفت و با اشاره به فاکت های تاریخی در مبارزات مردم ایران و اینکه  هیچ دیکتاتوری حتی در حیطه فرمانروایی خود نیز نفوذ ناپذیر نبوده و بسیاری از دیکتاتورها در اثر مبارزات مستمر فرهنگی و اجتماعی ملت ایران از درون شکسته و روبه اضمحلال و  نابودی رفته اند، بر تاثیر مبارزات پیگیر ایرانیان بر ضد این حاکمیت ضد مردمی تاکید کرد.
این تحصن با  برنامه های جمعی متحصنین تا پاسی از شب ادامه داشت و متحصنین بر تداوم  اعتراضات خویش تا تحقق اهداف این تحصن تاکید نمودند.

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me