با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها


 روز ۲۳ تیرماه،  هشتاد و سومین روز تحصن ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت  و همچنین حامیان مقاومت از کشورهای مختلف در مقابل مقر اروپائی سازمان ملل در ژنو برگزار گردید.مراسم امروز با اجرای سرود ای ایران آغاز شد.

 
 اولین سخنران امروز که چند روز است در جمع متحصنین حضور دارند آقای دکتر عبدالرحیم کزباری پریزیدنت انجمن اورگامد از پاریس بود، ایشان در سخنان خود گفتند.
خوشحالم که یک بار دیگر برای حمایت از شما اشرفی های عزیزدر میدان ناسیون هستم و با شما درخواستهای خود را از جامعه بین المللی و سازمان ملل و خانم پیلای در خواست کنیم ، آمریکا مسئول مستقیم این شرایط است چون مجاهدین را خلع سلاح کرده وتعهد حمایت آنها را داده بود ولی به قول خود عمل نکرده است پس باید آنها در اشرف مستقر شوند ومشخصا مجروحان حمله به اشرف را مداوا کنند .

سخنران یعدی آقای ژان پیر یومو سکرتر کمیته کنگو ئیهای منطقه آرژانتین در پاریس بود. ایشان طی سخنان خود گفتند: من به عنوان معاون شهردار از طرف کمیته کنگوئی های آزاد ازخواسته های شما که  ۸۳ روز است در اینجا هستید حمایت می کنیم ، مبارزه شما بر حق و کاملا" درست است . شما در برابر رژیمی می جنگید که  شکنجه و اعدام را را ترویج می کند ولی شما ارزشهای انسانی را احیا می کنید وبرای جان انسانها بها می دهید . جنگیدن در یک راه درست هرگز آدم را خسته نمی کند و می بینیم که بچه های  ما هم همه جا ما را همراهی می کنند ، من در ۱۸ ژوئن هزاران بچه را دیدم . این ها همه یک دلیل دیگر اثبات  حقانیت شما است . ما همه یک روز در کشوری آزاد زندگی خواهیم کرد به امید آن روز  .                                                    
                                                                                                                         
                                                                                                       
سخنران بعدی آقای روان هورتوس شهردار شهر سابق سل, خطاب به متحصنین:
من امروز اینجا هستم . در روزی که به طور منطقی باید در کشورم فرانسه باشم تا در جشن ملی فرانسه شرکت کنم . ولی برای اشرفی ها با شما هستم تا بگویم به راهتان ادامه دهید . مبارزه شما ویژه وآنقدر زیباست  که باید نمونه ای  برای دنیا بشود .
و زمانی که شما را می بینم فقط می توانم تحسین کنم ودرود بفرستم ، شما آینده ایرانید . افتخار می کنم که با شما همراهم . به این مبارزه ادامه بدهید شما  پیروزید . ۸۳ روز نه ، ۱۰۰ روز ، حتی ۲۰۰ روز شما پیروزید.       

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me