با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

روز ۲۹ ژوئن شصت و هشتمین روز تحصن ایرانیان شریف و آزاده وهوادارن سازمان مجاهدین خلق ایران, در مقابل مقر اروپائی سازمان ملل برای حفاظت از شهر شرف, از ابتدای صبح با سرود ای ایران آغاز شد. این روز هم به مانند روزهای گذشته با شور و شوق و برانگیختگی فراوان از مقاومت سرفرازانه اشرفیان و با توان مضاعف به خاطر دستاوردها و پیروزی های اخیر مقاومت در عرصه های بین المللی و اروپائی ادامه داشت.
در حین تحصن, متحصنین به دفعات با شعارهای کوبنده و پر خروش خود بر خواسته های بر حق خود پای فشردند و ندای حقانیت اشرفیان را فریاد کرده و به گوش همگان می رساندند.

متحصنین با حضور خستگی ناپذیرخود و با شعارهای خود موکدا خواستاربرعهده گرفتن مسئولیت از طرف سازمان ملل شده, و با محکوم کردن ئوطئه های هر روزه و جنایتکارانه خا منه ای , مالکی برعزم خود تا تحقق تمامی خواسته هایشان تاکید کردند.
آکت ها و شور وخروش متحصنین  باعث جلب توجه و بر انگیختگی بازدیدکنندگان و مراجعه کنددگان به سازمان ملل و رهگذران شده و بسیاری از این انسان های شریف , با امضاء بیانیه, حمایت و پشتیبانی خود از اشرفیان قهرمان و خواست های متحصنین ابراز کزدند.
برای دیدن سایر عکسها  اینجا را کلیک کنید

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me