با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

۲۰۱۱
AddThis Social Bookmark Button
هشتاد و یکیمین روز تحصن اعتراضی خانواده های اشرفیان قهرمان در ژنو در دفاع از رزمنده شیران شهر شرف و در مقابل دفتر اروپایی سازمان ملل متحد روز سه شنبه دوازدهم ژوئیه با شرکت خانواده های اشرفیان و جمع کثیری از هم میهنان شریف و آزاده و دوستان اروپایی حامی مقاومت و مدافع اشرف که از کشورهای مختلف اروپا گرد هم آمده بودند ادامه یافت.

متحصنین در هشتادو یکمین روز، با شور و شوق بسیار، تحصن خود را با اعلام برنامه روز و اجرای جمعی سرود ایران اغاز کرده ودر ادامه با شعارهای کوبنده و با غریو فریادهای خود فضای میدان ناسیون و مقابل مقر اروپائی سازمان ملل را کاملا دگرگون کردند. در ادامه خانم اینا از یاران مقاومت از کشور آلمان، که به همراه هیأتی از حامیان آلمانی مقاومت به تحصن پیوسته بودند طی سخنانی حمایت و پشتیبانی خود و دوستانش را از اهداف متحصنین اعلام و توطئه های رذیلانه و زبونانه رژیم آخوندی از طریق عمال و مزدورانش در عراق علیه ساکنان اشرف را محکوم کردند. وی طی سخنان خود تصریح کرد، من از قدرت های کوچکی مثل احمدی نژاد و مالکی می ترسم، چون نمی دانم که در آینده توسط این دو چه اتفاقی خواهد افتاد. چرا که دنیای آنها زورگوئی است، ولی ما می خواهیم در صلح زندگی کنیم. علیرغم امضاء پانصد و بیست و بیست و پنج هزار از مردم عراق در استان دیالی که دال بر بیگناهی ایرانی های ساکن اشرف  است اما احمدی نژاد و ماللکی دو تا آدولف هیتلر زور گوئی هستند که به ایرانی های بی دفاع اشرف حمله می کنند و ما این عمل جنایتکارانه شان را محکوم می کنیم.

در ادامه متحصنین با اجرای جمعی سرود قسم بار دیگر با اشرفیان هم قسم شدند که تا تحقق همه خواست ها و حقوق حقه مجاهدین اشرف و سرنگونی تام تمام رژیم آخوندی از پای ننشیند و همچنان پر خروش در صحنه حمایت از اشرفیان باقی بمانند.
متحصنین همچنین با انجام راهپیمائی و آکسیون در دفعات متعدد، در مقابل مقر اروپائی سازمان ملل در ژنو، به مسئولیت پذیری سازمان در قبال وظایفش فرا خوان دادند و سکوت و بی عملی آن را محکوم و مردود دانستند.




آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me