با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها


 هشتادو هشتمین روز تحصن خانواده اشرفیان و هواداران مجاهدین و مقاومت ایران  در شهر ژنو مقابل دفتر اروپائی سازمان ملل برگزار شد. شرکت کنندگان  خواستار حفاظت اشرف بوسیله سازمان ملل متحد شده  و دسیسه های ملایان حاکم بر ایران و نوکر مزدورش مالکی را محکوم کردند.

این تحصن در زیر باران شدید برگزار شد متحصنین چندین بار در مقابل دفتر اروپائی سازمان ملل راهپیمائی کردند  .
پس از خواندن سرود مرز پرگهر و اعلام برنامه  دکتر شیخلی رئیس مرکز مطالعات عراق در لندن در جمع متحصنین حاضر شد و همبستگی خود  با اشرف  را اعلام کرد.
در ابتدا سخنرانی،  دکتر شیخلی برای شهدای اشرف دعا کرده و از همه متحصنین خواست که برای آنها دستجمعی فاتحه بخوانند وی سپس  در ادامه گفت : ”من وقتی راجع به اشرف صحبت میکنم احساس اطمینان خاطر در خودم میکنم مردم ایران و عراق  الان با یک دشمن مواجه میباشند که کسی نیست بجز  ملایان در ایران و مالکی در عراق . من در تمام طول عمرم از اشرف حمایت کرده ام . برای اخرین بار در سال۲۰۰۷ به اشرف رفتم و صبا و نسترن واخرین شهید ۸ اوریل را شهید حاجیان را دیدم. ما نیاز داریم با هم باشیم و به جامعه بین المللی یک پیام دادم و میدهم که در اشرف چه گذشت اشرف برق ندارد دارو و دکتر و بیمارستان ندارد در محاصره است مالکی با حمله به اشرف ۳۶ نفر از جمله ۸ زن را به شهادت رساند و ۳۴۰ نفر را زخمی کرد ولی مردم نمیدانند در اشرف چه گذشت من امروز در مقر سازمان ملل با اعضای ان دیدار کردم و به انان همین را گفتم.“

 دکتر شیخلی گفت :  ”ما با هم برادریم و باید فعالتر باشیم تا مالکی را به دادگاه بکشانیم من میدانم که جامعه بین المللی و مردم ایران با اشرف هستند من با رژیم آخوند ها و مالکی میجنگم ما میدانیم که شبه نظامیان مورد حمایت رژیم در بغداد و موصل و....بمب میگذارند و نیروهای امریکائی بارها سلاح ساخت ایران را کشف کردند وقتی مردم عراق تظاهرات میکنند بوسیله همان نیروهائی که اشرف را به خاک و خون کشیدند مردم عراق را میکشند.“

و در آخر گفت  برای ما خیلی مهم است که از اشرف حمایت کنیم من دنبال آزادی و عدالت هستم.
سپس متحصنین با دادن شعار  بر علیه دژخیمان ایران و عراق از اقای شیخلی برای حضورش تشکر و قدر دانی کردند و با راهپیمائی در زیر باران شدید به تحصن خود پایان دادند و اعلام نمودند تا رسیدن به خواسته های بر حقشان تحصن را ادامه خواهند داد.

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me