با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

 
نود و ششمین روز تحصن ایرانیان آزاده در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل با این سخنان مجری شروع شد: ما افتخار می کنیم به این مقاومت که بیش از ۳۰ سال در مقابل مهیب ترین دیکتاتوری تاریخ ایران و جهان ایستاد و لحظه ای دچار یاس و نومیدی نگردید و با تمام سختی ها و شهدای فراوان که تقدیم خلقش کرد سرفرازتر و مقاومتر از گذشته همچنان پیش میرود. پس باید گفت هزاران درود به تک تک شما عزیزان. شما شایسته بالاترین احترام و قدردانی هستید.“

سخنران این روز آکسیون ژنو آقای محسن عضدانلو عضو شورای ملی مقاومت بود. آقای عضدانلو سخنانش را با یاد و گرامیداشت شهدای فروغ جاویدان و فروغ اشرف شروع کرد. آقای عضدانلو با تبریک به مناسبت پیروزی در کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در جلسه ۳۰ ژوئن ۲۰۱۱ فرازهایی از آنچه در این کمیته گذشت را برای حاضرین توضیح داد.

 آقای عضدانلو در قسمتی دیگری از سخنانش گفت ایستادگی مقاومت در تمامیتش همان پیام صباست که پایداری را در آخرین لحظات زندگیش وصیت کرد وی  همچنین ایستادگی خانواده های اشرفیان را در این ۹۶ روز ستود و خطاب به اشرفیان گفت درود بر شما که برای آزادی یک خلق اینچنین جانانه مقاومت میکنید.

تحصن امروز ژنو با چند راهپیمائی و یک آکت، امضا گیری ، نمایش کتاب و افشاگری و با شعارهای کوبنده حاضرین در حمایت از اشرفیان قهرمان به پایان رسید.

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me