با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

در ششمین ماه کارزار حمایت از اشرف در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل،  در روز جمعه ۳۰ سپتامبر در  صدو شصت و یکمین روز تحصن، ایرانیان شریف و آزاده و حامیان اشرف  پرشورو استوار بر خواسته های خود تآکید کردند و با اجرای راهپیمایی و اکسیون با سردادن شعارهای حمایت ازاشرف به نبرد خود برای احقاق حقوق اشرفیان  ادامه دادند.
در این روز متحصنین بار دیگر با برگزاری آکسیونی به مدت دو ساعت در مقابل کمیساریای عالی حقوق بشر بر خواسته های خود که در رأس آن تضمین حفاظت ساکنان اشرف توسط کمیساریای عالی حقوق بشرمیباشد پافشاری کردند و تاکید کردند تا احقاق حقوقشان دست از تحصن بر نمی دارند. عابرین و مردم محل با تکان دادن دست و تشویق تظاهرکنندگان حمایت خود را از آنان اعلام کردند.

متحصنین امروز هم با برپایی میز کتاب و نمایشگاه عکس به افشاگری در مورد جنایت هشت آوریل نیروهای مالکی نسبت به ساکنان اشرف که به کشته شدن ۳۶ تن و زخمی شدن پیش از ۳۵۰ تن از قهرمانان اشرف شد پرداختند که با استقبال گسترده از سوی اهالی شهر ژنو و عابرین قرار گرفت و آنها با امضاء بیانیه  حمایت خود را از اشرفیان اعلام و نسبت به جنایت مالکی و مزدوران رژیم ایران ابراز انزجار کردند .

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me