با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها


روز ۱۶۳ تحصن ژنو در میدان ناسیون با نصب بنرهای درخواست متحصنین و برپایی میز کتاب پر توان و استوارهمچون روزهای قبل برپا شد.  حامیان اشرف ایرانیان شریف و آزاده درمقابل مقراروپایی سازمان ملل،  همچون روزهای گذشته پرشور و خستگی ناپذیر؛  بر خواسته های خود تآکید کردند.
خانوادههای اشرفیان و هواداران مقاومت،  مسئولان ارگانهای مختلف سازمان ملل به ویژه کمیسر عالی حقوق بشر خانم ناوی پیلای را در شعارهای کوبنده خود فرا خواندند تا به مسئولیت خودش قیام کند و برای حفاظت اشرفیان یک گام عملی بردارد.
آقای محمدرضا روحانی مسئول کمیسیون  امور ملیتهای شورای ملی مقاومت با حضور در جمع متحصنین،  سخنانی ایراد کردند.

ایشان پس از سلام  به اشرفیها  و یاران مقاومت گفتند: تعیین گزارشگر حقوق بشر از طرف ملل متحد برای ایران بسیار مفید است،  اما بعد از ۵۷ بار محکومیت رژیم از سوی ملل متحد،  باید پرونده این رژیم به شورای امنیت ارجاع داده شود. اجرای قوانین این رژیم  چون اعدام،  چشم درآوردن،  سنگسار،  قطع عضو،  شلاق زدن؛ جنایت است،  جنایتهای قانونی.

ایشان با اشاره به دزدیها و غارت و چپاولهای نجومی کارگزاران و سرکردگان رژیم در تمامی سطوح؛ شخص خامنه ای را ام الفساد دانسته که مانع رسیدگی و حسابرسی از نهاد ها و ارگانهای مختلف که مشغول دزدی و غارت هستند میشود.
ایشان با اشاره به انزوای روز افزون رژیم در سطح بین المللی و آبروریزی و رسوایی کارگزارانش در ملل متحد ، خامنه ای  را مجبور به احضار نوکرهای بغدادیش کرده تا وزیر نوری مالکی بر دستان خونینش بوسه زنند و برای جنایت های جدید در اشرف دستور بگیرند.

در همان حال خامنه ای که اجازه نمی دهد میلیونها سنی مذهب  که در تهران بزرگ زندگی می کنند،  صاحب یک عبادتگاه باشند، لباس دفاع از مسلمانان را می پوشند تا با دادن شعارهای تو خالی باز هم در برابر ملت فلسطین سد بکشد و آنها را دچار مشکلات بیشتری کند.
سبزالله هی ها که ابزار اجرایی این خونریز در خارج کشور هستد،  در تهران هشدار داده اند که اختلاسها منجر به براندازی نظام خواهد شد.
در هر حال وقتی مقامات وزارت خارجه آمریکا در هفته گذشته رژیم ولایت فقیه را حامی تروریزم در منطقه و جهان میدانند و سخنگوی آنها اقدام مسلحانه مردم سوریه را طبیعی میداند،  معلوم نیست چرا مقاومت ایران را تروریست میدانند با این که دادگاههای اروپا و آمریکا این لیستها را غیرقانونی می دادند.
مگر ما برای مقاومت باید از کسی اجازه بگیریم این رژیم ،هوا ،جنگل،خاک کشورما را آلوده کرده است.    
این رژیم رکورددار اعدام،اعتیاد، دزدی، شکنجه، زندان، تن فروشی، قاچاق، فساد اداری، تجاوز به حقوق ملت ایران است ما در دفاع از اشرف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا اشرف را به اشرفی های ایران، دانشجویان ،زنان، کارگران وکارمندان پیوند دهیم. 

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me