با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

 ایرانیان آزاده و دیگر حامیان مقاومت در مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو همچون روزهای گذشته با عزم راسخ متحصنین ادامه یافت.
متحصنین با شور و حرارت خود شرایط نامساعد جوی و هوای سرد را به محیط  گرم  مبارزه و تلاش تبدیل کرده و مجددا تأکید کردند که تا رسیدن به خواسته های خود دست از تحصن و مبارزه برنمیدارند.

 امروز با برگزاری آکسیون و راهپیمایی در میدانهای ناسیون  و ویلسون ژنو، با شعارهای کوبنده و پرشور خود بر خواسته های به حق و قانونی خود پای فشردند، و با حضور در مقابل دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر با شعارها و فریاد های خود خانم ناوی پیلای را فرا خواندند تا به وظایف قانونی و انسانی خود در قبال ساکنین اشرف عمل کند و تیم ناظر سازمان ملل را هر چه سریعتر به اشرف اعزام کرده و از تکرار جنایات دیگری به دستور خامنه ای و به دست مالکی و مزدوران عراقی مانع گردد.

متحصنین با برگزاری نمایشگاه عکس و میز کتاب در محل تحصن و هم در مقابل مقر کمیساریای عالی حقوق بشر جنایات دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران را افشاء کرده و نظر رهگذران و عابرین را به خواسته های خود جلب و آنها را به حمایت و پشتیبانی از حقوق اشرفیان با امضاء بیانیه حمایت از اشرف ترغیب کردند.
حضور تعدادی از اعضای با سابقه شورای ملی مقاومت  در کنار جوانان پرشوری که به تازگی از ایران خارج شده  و به مقاومت پیوسته اند, به روشنی گواه این حقیقت است که یاران قدیم و جدید مقاومت دراقشار مختلف  برای حمایت از کانون استراتژیک  نبرد برای سرنگونی متحد و منسجم هرگونه بهایی را خواهند پرداخت و در مقابل هیچ سختی و مشکلی کوتاه نخواهند آمد.

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me