با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها



۲۲ اکتبر  صد و هشتاد و سومین روزتحصن حامیان مقاومت ایران درژنو برابر با روز سی مهر انتخاب خانم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت است . به همین مناسبت همه نفرات از کوچک تا بزرگ سرحال و پرشور برای یک مسابقه دوی ماراتون  آماده میشوند .و همچون اشرفیان  به این وسیله هفته سیمرغ و روز سی مهر را با سرشاری هر چه تمامتر گرامی میدارند.


روزی که براستی میهن در زنجیر مهر تابان وآزادی خود را بدست آورده , و زبان گویایی که در تمام مجامع حقوق بشری و پارلمانها و.... از حقش به دفاع بر میخیزد و اجازه نمیدهد که آخوندهای خونریز دمی در این ظلم وجنایتی  که میکنند براحتی نفس بکشند و لحظه ای از افشای جنایاتشان در امان نیستند. 

 متحصنین نیز که نشان از مقاومت دارند بسیار سرحال و پرشور نشاط این روز را جشن گرفته و به میمنت این مهم سرحال تر از هر روز در تحصن حضور دارند . نکته جالب توجه در این مسابقه شرکت همه متحصنین , از مادران سالخورده و جوانان و نوجوانان گرفته تا کودکان خردسال میباشد . در پایان مسابقه همه متحصنین بعد از طی مسیر مسابقه شادمان به محل تحصن رسیدند و همه از شرکت در این مسابقه خشنود و راضی بودند .

 آقای اصغر ادیبی ملی پوش سابق فوتبال ایران و از اعضای شورای ملی مقاومت که در تحصن حضور داشتند ابتدا در جمع دوندگان بعد از طی سخنان کوتاهی مسابقه را افتتاح کردند و در ادامه تحصن در جمع متحصنین به ایراد سخنرانی پرداخت . ایشان گفت : بالاخره دنیا از شما سوال خواهد کرد که جرم اینها چه بود که شما اجازه دادید آنجا دست بسته قتل عام شوند جرم آنها چیست که اکنون حتی اسیرانشان و افراد زخمی و کسانی که بیماری لاعلاج دارند حق برخورداری از معالجه را ندارند و هر روز با ۲۰۰ بلندگوی کر کننده جنایتکاران تمام برنامه های شنیع و جنایت پیشه خودشان را اجرا می کنند به واقع اینها همانطور که برادرم مسعود بارها تکرار کرده است گوهرهای گرانبهایی هستند که از اعماق جامعه ایران به این سطح رسیده اند. ای کاش ما هم این سعادت را داشتیم و میتوانسنیم در این لحظات در کنار آنها باشیم .

من خود شاهد بودم که بسیاری از هواداران این مقاومت درخواستهای مکرر و اکید داشتند برای اعزام به اشرف. همین امروز اگر دولت جنایتکار مالکی جواز ورود به اشرف را صادر کند من مطمئنم که هزاران نفر از هم میهنانم بعلاوه دوستداران این مقاومت که امروز هموطنان خارج از کشور ما هستند و همه جا در کنار ما هستند راهی اشرف خواهند شد. وقتی آقای استیونسون با هزار مشقت خودش را به عراق می رساند و خواهان رفتن به اشرف میشود ولی این جنایتکاران ممانعت می کنند, به نظر شما معنی این کارها چیست؟ چرا دولت آمریکا این سکوت مرگبار را نمیشکند؟ چرا سازمان ملل به وظایف خود عمل نمیکند؟

متحصنین در طی روز با انجام راهپیمایی و دادن شعارهای کوبنده بار دیگر فریاد خود را به گوش مقامات و مسئولین ذیربط رسانده و آنها را به انجام وظایفشان فرا خواندند.  متحصنین هم چنین با برگزاری مراسم ویژه ای روز سی مهر را گرامی داشتند و با جشن و پایکوبی این روز فرخنده را با شادی و سرور به پایان بردند .

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me