با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

شش ماه تحصن در ژنو معادل نیمی از سال از پایداری ایرانیان غیرتمند در دفاع از حق فرزندان رشید ایران زمین در اشرف سرفراز میباشد. اشرفیانی که نقطه امید خلقی اسیرو در زنجیر است .
بله حمایت از اشرف شهر امید و نقطه جوشش مبارزه یک خلق،  که به حق پایداری در این صف بسا سرفرازی و سرزندگی برای هر فردی است که در این میدان مبارزه قرار میگیرد . شش ماه مقاومت و ایستادگی ˛ شش ماه پایبندی به عهد و پیمان و شش ماه مملو ازعشق به اشرفیان برای به دست آوردن حقوق انسانی خود سرچشمه یک عشق نوین به آزادی وطن شده است. 


خانواده های اشرفیان ̨  ایرانیان آزاده و شریف و دیگر انسانهای با وجدان و آگاه یکصد وهشتاد روز است که بی امان و خستگی ناپذیر به کارزار خود ادامه میدهند.
روز ۱۸۰ تحصن  مقابل مقر اروپایی سازمان ملل در حالی برگزار شد که شرایط جوی بسیار نامساعد و باران و باد و سرما خبر از رسیدن فصل سرما را میدهد در زیر باران شدید و هوای نامساعد متحصنین میگویند اگر سنگ هم از آسمان ببارد ایستاده ایم . متحصنین با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهای پر شور فریاد آزادیخواهی و مظلومیت یک خلق و فرزندان قهرمانش در شهر اشرف را به گوش وجدانهای بیدار رساندند . آنها با شعارها و اکتها و راهپیمایی خود˛ مقامات مسئول ارگانها و سازمانهای بین المللی مرتبط با مسئله اشرف ̨ را به اقدام و واکنش هرچه سریعتر فراخواندند.

در این روز ˛ خانم کریستی  کلتوف،  رئیس بخش سوئدی همراه با هیأت سه نفره از لیگ بین المللی زنان برای صلح و آزادی ، با حضور در جمع متجصنین ضمن همبستگی با خواستهای متحصنین طی سخنان کوتاهی گفت :
من کریستی کلتوف از کشورسوئد از لیگ بین المللی زنان برای صلح و آزادی هستم، از کشورسوئد آمده ام و همکارانم از کشورهای آمریکا و هلند هستند که برای شرکت دراجلاس سازمان ملل به ژنو آمده ایم. ارگان ما در ۴۰ کشور جهان فعال است و و در زمینه حقوق بشر و حقوق زنان فعال است.
 خوشحالم که در میان شما هستم ومیخواهم که همبستگی خودم را با شما اعلام کنم، هرچند از اتفاقاتی که در اشرف افتاده و  میافتد بسیار نگران و ناراحت هستم. برای من خیلی مهم است که از نزدیک با شما صحبت کنم و نگرانی شما در مورد  اشرف را از نزدیک ببینم.
ما ضمن اعلام همبستگی خودمان با خواسته های شما و محکومیت جنایات ضدحقوق بشری در اشرف، تلاش میکنیم که در کشورهای خودمان اقدام عملی بکنیم ، من در کشور سوئد حتما به فعالیت خودم ادامه میدهم برای یک اقدام عملی تا  مانع ازیک جنایت دیگر در اشرف بشویم .....و مطمئن باشید که ما دراین رابطه احساس مسئولیت میکنیم.
تحصن و تظاهرات حامیان اشرف در میان باران و باد وسرما تا پاسی از شب ادامه یافت و صدای هم میهنان و پشتیبانان اشرف همچنان پرقدرت در میدان  ناسیون و اطرافش شنیده میشد.

با وجود باران شدید نمایشگاه و میز کتاب در جنب تحصن برپا شده بود .  ایستادگی و مقاومت متحصنین در شرایط سخت و باران و سرما ، موجب جلب توجه بیشتر ناظران قرار گرفته و انها را به تحسین متحصنین وا می داشت . در پایان روز و در تارکی شب آخرین شعارها و فریادهای حامیان اشرف طنین انداز شده و نشان از عزم آنها برای رسیدن به خواسته هایشان تا پایان بود .

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me