با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

  پنجشنبه بیستم اکتبر، کارزار تحصن ژنو  وارد هفتمین ماه خود  شد .  در صدو هشتاد ویکمین روز ایرانیان آزاده و شریف و حامیان قهرمانان اشرفی ، با شعارها و فریادهای خود به سکوت وبی عملی نهادها و ارگانهای مسئول سازمان ملل اعتراض کردند. متحصنین با اجرای آکسیونها و راهپیمایی به دفعات درمیدان ناسیون عزم خود را برای به تحقق رساندن خواسته های شان نشان دادند.

متحصنین با حضور در مقابل ساختمان کمیساریای عالی حقوق بشردر پلاس دو ویلسون محل استقرارکمسیرعالی حقوق بشر سازمان ملل و خانم ناوی پیلای با تمام توان و با فریادها و شعارهای خود خانم پیلای را مخاطب قرار داده و به شدت به سکوت و بیعملی ایشان اعتراض کردند.

متحصنین همچنین با راه پیمایی و دادن شعارهای کوبنده در مقابل ساختمان کمیساریا نظر رهگذران و ماشینهای عبوری را به خود و خواسته هایشان جلب میکردند، به طوریکه ماشین عبوری با به صدا در آوردن بوق حمایت و همبستگی خود را با متحصنین اعلام میکردند .

از دیگر فعالیتهای جنبی متحصنین، نمایشگاه عکس از حماسه فروغ اشرف وافشای دیگر جنایتهای رژیم دیکتاتوری مذهبی و قرون وسطائی حاکم بر ایران و برپایی میزکتاب برای جمع آوری امضاء در حمایت ازاشرفیان بود، متحصنین همچنین با ارسال نامه و ایمیل به مقامات ذیربط واعزام هیأتهائی از خانواده های اشرفیان برای ملاقات با مقامات  مسئول، پیگیرانه به کارزار خود ادامه میدادند.

امروز همچنین یک هیأت خبرنگاری از تلویزیون اسپانیایی زبان برزیل  از تحصن دیدن کرد و با تعدادی از متحصنین مصاحبه تلویزیونی انجام داد. وی به گزارش مشروحی از تحصن و خواسته های آن مبادرت ورزید.

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me