با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

در آستانه پایان ششمین ماه از کارزار بزرگ ژنو، روز جمعه ۱۴اکتبر ،متحصنین از اولین ساعات  روز با حضوردرمیدان ناسیون و راه اندازی  تحصن با  اجرای  آکسیون در ناسیون  با شعارها و فریادهای خود، مجددا درخواستهایشان را با صدای بلند به گوش مسئولین امور رساندند.

ساعت ۱۴ تا ۱۶ در میدان ویلسون در مقابل مقر کمیساریای عالی حقوق بشر با تمام توان به تظاهرات و شعاردادن پرداختند و با صدای رسای خواستهای خود را به گوش خانم پیلای و بقیه مسئولین در این ساختمان رساندند.

دراین روز پهلوان مسلم اسکندر فیلابی مسئول کمیسیون شورای ملی مقاومت که در چند روز اخیر در تحصن ژنو همراه با سایر هموطنان شرکت داشت،وی ضمن تحسین  و تقدیر از متحصنین به خاطر اینکه ۶ ماه پایداریشان خطاب به مقامات دولت آمریکا گفت:
شما آیا تاریخ کشور خودتان را مطالعه کردید نظر شما در رابطه با جرج واشنگتن چیست؟ آیا ایشان هم تروریست بودند که علیه استعمار انگلیس برای آزادی آمریکا دست به اسلحه برد؟ شما باید مجاهدین خلق ایران را از لیست سیاه خود خارج کنید و مقاومت مردم ایران را برای سرنگونی این رژیم ضدبشری به رسمیت بشناسید همان جنایتکارانی که در همه جا آمریکاییها را کشتند!
صدای دولتمردان خودتان را که به شما گوشزد میکنند که در گذشته اشتباه کردند و باید آن اشتباه را  با درآوردن اسم مجاهدین از لیست تروریستی به وظیفه تاریخی خود عمل کنید و حفاظت اشرف را تأمین نمائید و دست از مماشات بردارید.
آقای فیلابی در جای دیگری از سخنانش در مورد کارزار شیطانسازی رژیم علیه مقاومت گفت:  در  اوایل انقلاب آخوندهای فاسد می گفتند که مجاهدین از  شوروی سابق پول میگیرند ، بعد گفتند که از عراق تأمین میشوند، بعداز سقوط دولت عراق گفتند که  از آمریکا می گیرند به تنها چیزی که  نمیتوانند فکرش را بکنند و آنرا به زبان بیاورند حمایت  مردم ایران است، یعنی ملتی که ۱۲۰۰۰۰ تا از بهترینها را برای آزادی در سنگر مقاومت ایران تقدیم آزادی کرده است،  میتواند مقاومت خودش را تقذیه مالی بکند. آخوندهای فاسد و دزد توان به زبان آوردن این را ندارند، بنابراین دست به ترفند و شیطان سازی میزنند.

در این روز همینطور آقایان دوداردل وکیل برجسته سوئیسی و مسئول کمیته سوئیسی دفاع از اشرف ،همراه با آقای فالکه نماینده نماینده پارلمان ژنو و آقای دانیل نیز کشیش، کشیش مترقی و عضو کمیته سوئیسی اشرف وازحامیان قدیمی مقاومت ، در بین متحصنین حضور یافتند . آقای دوداردل طی سخنانی در باره ملاقاتهای خودشان با مقامات سازمان ملل به متحصنین گزارشی دادند وگفت که مردم ژنو و مقامات سازمان ملل از تحصن شما باخبر هستند و ما هم خواسته های  شما را با مقامات سازمان  ملل مطرح کردیم . آنها باید به شما توجه کنند و جواب بدهند و ما از آنها خواستیم  که از تحصن شما بازدید کرده و به خواسته های شما مستقیم گوش کنند. آقای دوداردل اضافه کرد که  ما همراه با شما هستیم در این مبارزه و از پای نخواهیم نشست تا رسیدن به کلیه  خواسته هایمان از جمله  حفاظت اشرفیان وشکستن محاصره و تحریم  اشرف  تا تغییر ضربالاجل مالکی برای بستن اشرف، و مطمئنا ایران آزاد خواهد شد.

همچنین آقای فالکه نیز در جمع متحصنین گفت که شجاعت شما را تحسین میکنم ، و درقسمتی دیگر گفت بزودی  ایران آزاد میشود با یک دولت  جدید و این دولت جانی بزودی سرنگون میشود. ما به یاد میاوریم که مالکی گفته میخواهد اشرف را تا آخر امسال ببندند . و سازمال ملل باید مداخله کند ، سریعا باید اقدام کند و دوباره تکرار میکنیم که باید فوری مداخله کند برای دفاع از ساکنان اشرف .

آقای دانیل نیزرکشیش مترقی نیز در یک جمله  گفتند: من مطمئنم که روزی کشور شما ایران، کشوری خواهد بود که زندگی در آن خیلی زیبا خواهد بود.

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me