با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

 
 صدوهشتاد ودومین روز پایداری  و استقامت متحصنین در ژنو جمعه ۲۱ اکتبر از صبح زود شروع شد در این روز خانواده های اشرفیان و دیگر حامیان شریف اشرف,  بر خواسته های به حق و قانونی خود تاکید کردند. 


 متحصنین در ساعاتی با حضور در مقابل ساختمان کمیساریای عالی حقوق بشر در پاله دو ویلسون با راهپیمایی و دادن شعارهایی که حامل خواسته های آنها بود , خانم پیلای را به پایان سکوت و بی عملیش در قبال نقض اولیه ترین حقوق انسانی اشرفیان فراخواندند.

 جنایاتی که توسط مالکی و به فرمان رژیم ضدبشری خامنه ای در حق اشرفیان صورت گرفته و خطر جنایت و حمام خون دیگری همچنان وجود دارد. و به جد خواستار اعزام تیم مانیتورینگ به صورت دائم به اشرف شدند.

متحصنین بعد از دریافت اطلاعیه شورای ملی مقاومت و خبر توطئه جدید مالکی برای بستن و حمله به اشرف در ماه دسامبر, بار دیگر پیمان بستند که تا بدست آوردن خواسته های خود از پای نخواهند نشست و تأکید کردند که برای هرگونه فعالیت و اقدام دیگری آماده هستند. و از مسئولین و دست اندرکارخواهان  برداشتن ضرب الاجل مالکی شدند چرا  که این خواسته کثیف و ضد انسانی  خواست آخوندهای جانی حاکم بر ایران است  .

تحصن تا پاسی از شب در میدان ناسیون ادامه یافت. ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت استوار و پایدار و پرامید محل را ترک کردند .تا برای روزی دیگر آماده شوند.

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me