با پشتیبانی Blogger.

گالری تصاوير تحصن

گالری تصاوير تحصن
گالری تصاوير تحصن

دنبال کننده ها

به‌منظور جلب توجه جهان به اعضای خانواده‌تان در کمپ اشرف و به‌خاطر این‌که شما صدای آنها هستید، می‌خواهم از شما تشکر کنم، جهان حالا دارد می‌فهمد که زندگی تحت رژیم وحشی و دیکتاتوری خامنه‌ای و ملاها در تهران، و البته آنها حالا دارند می‌فهمند که تحت دیکتاتوری واقعاً سرکوبگر نوری المالکی که از طرف ملاها در تهران کار می‌کند، چگونه است. همان‌طور که همه شما می‌دانید، همین هفته گذشته، ایالات متحده با این مسأله مواجه شد که رژیم تهران چقدر وحشی و چقدر تروریست است.


این عقیده که رژیم تهران جرأت کند یک کار تروریستی مرتکب شود، یک کار تروریستی را طراحی کند، یک کار تروریستی را تأمین مالی کند، در خاک آمریکا، حالا توجه هر سیاستمدار و قانونگذار آمریکایی را جلب کرده است. و من معتقدم این نهایتاً به نفع افراد کمپ اشرف است چون حالا آمریکا چیزی را که افراد کمپ اشرف همیشه درک کرده‌اند، درک می‌کند و آن این است که ملاها در تهران تروریست هستند. آنها تروریستهای واقعی هستند.

فقط می‌خواهم به شما بگویم که ما از شجاعت و تعهدتان به دوستانتان در کمپ اشرف و آرمان حقوق‌بشر بسیار تحت‌تأثیر قرار گرفته‌ایم. بنابراین ما به آوردن این پیام ادامه می‌دهیم و وقتی به ایالات متحده برگشتم، تجربه‌یی را که امروز در دیدار کمیسرهای عالی سازمان ملل داشتم، با همکارانم در میان می‌گذارم، چون حالا می‌دانند که جهان توجه بیشتری به این موضوع می‌کند. من از دقت و توجه شما به این آرمان تقدیر می‌کنم و این‌که به شما بگویم آن‌چه را می‌توانم انجام می‌دهم که اطمینان یابم این آرمان هر جایی که می‌روم پیش می‌رود.

آرشیو وبلاگ

آرشیو وبلاگ

About Me